Używane urządzenia grzewczo-chłodzące
Aktualna lista (21.02.2024)
- Regloplas – wodne, 1 obieg (E1). Typ 90smart/9/TP20/1K-RT29.
Rok prod.: 2004
Ilość: 1 szt. - Regloplas – wodne, 1 obieg (E3.2). Typ P100S/8/SM22/1K-RT100.
Rok prod.: 2015 – urządzenie demonstarcyjne, mało godzin pracy.
Ilość: 1 szt. - Regloplas – wodne, 2 obiegi (F2,F6,F10,F11). Typ P160MD/12/SM51/DK-RT50.
Rok prod.: 2007/2008
Ilość: 4 szt. - Regloplas – wodne, 2 obiegi. Typ P160MD/18/SM73/2SK-RT100.
Rok prod.: 2012
Ilość: 2 szt. - Regloplas – olejowe, 1 obieg (A7). Typ 150/12/Ts22/2K-RT100.
Rok prod.: 2015
Ilość: 1 szt. - Regloplas – olejowe, 1 obieg (A1-2). Typ 150 smart/7/TP20/1K-RT60.
Rok prod.: 2007
Ilość: 2 szt. - Regloplas – olejowe, 2 obiegi (A3). Typ 350LD/20/FM65/2K-RT100.
Rok prod.: 2014
2 wyświetlacze, bypass na chłodzeniu, zatrzymanie wycieków, czujnik temperatury powrotu.
Ilość: 5 szt. - Regloplas – olejowe, 1 obieg (B1, B4). Typ 300S/6/FM25/1K-RT50.
Rok prod.: 2004
Ilość: 2 szt. - Robamat – olejowe, 2 obiegi (B8). Typ Robamat 5212.
Rok prod.: 2015
Ilość: 4 szt. - Regloplas – olejowe, 2 obiegi (B11). Typ 300DG/12/FM30/1K-RT50.
Rok prod.: 2007
Ilość: 3 szt. - Regloplas – olejowe, 2 obiegi (C3+C10). Typ 300LD/17,5/FM65/1K-RT50.
Rok prod.: 2008
Zatrzymanie wycieków, 2 regulatory.
Ilość: 5 szt. - Regloplas – olejowe, 2 obiegi (C3+C10). Typ 300LD/17,5/FM65/1K-RT50.
Rok prod.: 2010
Zatrzymanie wycieków, 2 regulatory.
Ilość: 5 szt
UWAGI:
Wszystkie urządzenia przed wysyłką są sprawdzane na stanowiskach testowych i są przeprowadzane wszystkie niezbędne naprawy.
Systemy wymienników ciepła są otwierane i czyszczone.
Dostarczany jest raport ze stanowiska testowego.
Czas dostawy:
2-4 tygodni w zależności od typu urządzenia, z zastrzeżeniem wcześniejszej sprzedaży.
Warunki dostawy:
bezpośrednio z Niemiec do klienta na koszt odbiorcy (transport+opakowanie).
Ważne:
Regloplas nie ma już możliwości dostarczania wielu części zamiennych dla bardzo starych urządzeń do regulacji temperatury, zwłaszcza z regulatorem RT40 i pompą FM61!
Nasz partner firma FIMRO ma jeszcze w magazynie wystarczającą ilość używanych, sprawdzonych części do tych starych typów.
W przypadku zainteresowania – prosimy o kontakt.